cz

Překlad (translations)

Tuchoměřice
Tuchoměřice

Přes letní prázdniny se bude komunální odpad vyvážet týdně - každý pátek.

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Obec Tuchoměřice
Obec Tuchoměřice vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
V Kněžívce 212
25267 Tuchoměřice
Evidence obyvatel,Czech point, ověřování: 220 951 026
Kancelář starosty: 220 951 112
Kancelář, podatelna: 220 951 200
Matrika, hřbitov - evidence: 220 591 202
Místostarosta: 220 951 112
Pověřenec GDPR Ondřej Blail: 602 283 989
Účetní: 220 591 201
E-mail: info@outuchomerice.cz
Pověřenec GDPR: ondrej.blail@innone.cz
WWW: www.outuchomerice.cz/
ID Datové schránky: uzrbxr5
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    V Kněžívce 212
    25267 Tuchoměřice
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    V Kněžívce 212
    25267 Tuchoměřice
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí8:00 - 12:0013:00 - 17:00
    středa8:00 - 12:0013:00 - 17:00
  • 4.4 Telefonní čísla

    Evidence obyvatel,Czech point, ověřování: 220 951 026
    Kancelář starosty: 220 951 112
    Kancelář, podatelna: 220 951 200
    Matrika, hřbitov - evidence: 220 591 202
    Místostarosta: 220 951 112
    Pověřenec GDPR Ondřej Blail: 602 283 989
    Účetní: 220 591 201
  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: uzrbxr5
9828111/0100 (Komerční banka, a.s.)
00241750
DIČ: CZ00241750

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

  • ústně – v kanceláři úřadu
  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
    Obecní úřad Tuchoměřice
    V Kněžívce 212
    25267 Tuchoměřice
  • e-mailem: info@outuchomerice.cz
  • elektronickým podáním: info@outuchomerice.cz
  • telefonicky na tel. čísle: 220 951 200
    220 951 112
    220 591 201
    220 951 026
    220 591 202
    725 530 988
    607274272

Úřední hodiny

pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
středa 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00

 

 

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

 

 

Lhůty

  • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
  • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
  • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
  • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
  • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
  • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
  • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
  • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
  • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

Termíny

  • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
  • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Kdo může o informaci požádat

  • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

Kdo informaci poskytne

  • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

  • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
  • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

  • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
    1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
    2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
    3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
  • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
  • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
    1. probíhajícím trestním řízení,
    2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
    3. plnění úkolů zpravodajských služeb
    4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
    5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
    1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
    2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
    3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
    4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
    5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává

  1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
  2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

  • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
  • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
  • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
  • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
  • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
    1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
    2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
    3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

  • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
  • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
    1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
    2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
  • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
      (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
    • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
      (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
    • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
      (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
    • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
    • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
    • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
    • zákon č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
    • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
    • Úplné znění právních předpisů je dostupné na http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
  • 11.2 Vydané právní předpisy

    Obec Tuchoměřice vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.

    Vyhlášky

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Sazebník úhrad za poskytování informací

    Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

    Sazebník vychází z § 17 odst. 1 zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím z nákladů spojených s poskytnutím informací, tj. nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, pořízení informací z počítače, přenosu informací na nosiče dat a s odesláním informací žadateli.


    1. Hodinová sazba je odvozená z nákladů na platy, případně mzdy a z ostatních osobních nákladů spojených s mimořádně rozsáhlým vyhledáním informací:

                  za 1 hodinu                                                       200,- Kč

    za celou čtvrthodinu se účtuje sazba                  50,- Kč

    2. Úhrada za pořízení černobílých kopií/tisků dokladů:

    formát A4 – jednostranná kopie 1 kus       2,- Kč

    formát A4 – dvoustranná kopie 1 kus        4,- Kč

    formát A3 – jednostranná kopie 1 kus       4,- Kč

    formát A3 – dvoustranná kopie 1 kus        8,- Kč

    • v případě skenu ¼ částky z výše uvedených cen
    • úhrada za barevné kopírování a tisk tvoří 2násobek ceny za černobílé kopírování a tisk

     

    3. Úhrada nákladů za odeslání informací:

    obálka malá (A6) 1 kus                 10,- Kč

    obálka velká (A4) 1 kus                20,- Kč

    poštovné                                  (dle platného sazebníku České pošty)

    4. Opatření technických nosičů dat:

               1 ks CD-R (bez obalu)

             

    7,00 Kč

               1 ks DVD-R (bez obalu)

             

    7,00 Kč

     

    Pokud pracovní výkon zaměstnance nepřesáhne 60 minut, nebude OÚ požadovat žádnou náhradu pracovního výkonu.

    Forma úhrady:

    1. hotově – na Obecním úřadě v Tuchoměřicích
    2. převodním příkazem – na účet 9828111/0100

     

    Informace bude žadateli poskytnuta až po obdržení úhrady nákladů spojených s poskytnutím informace v souladu s § 17, odst. 3, zákona č. 106/1999 Sb.

    Žadateli bude na základě jeho žádosti předložena předpokládaná výše nákladů.

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13.1 Vzory licenčních smluv

    Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou pro Obec Tuchoměřice poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1/2021

Odpověď zveřejněna dne 25.5.2021

Žádost o zaslání smluv plánovacích, smluv o spolupráci či obdobných (souvisejících a realizací stavebního záměru), jejichž alespoň jednou stranou je obec Tuchoměřice a:
I. Lidl Česká republika v.o.s. - IČO 26178541,
II.    J&K Delivery Service s.r.o. , Praha IČO 04904184,
III. CID company s.r.o. , Praha IČO 27618161
Z hlediska časového upřesňuji, že postačí smlouvy nikoliv starší než od 1. 1. 2017.

Na základě žádosti ze dne 14.5.2021 Vám zasíláme:
z roku 2018 čtyři smlouvy se společností CID company s.r.o. (14.36 MB)  
z roku 2019 pět smluv se společností CID company s.r.o. (20.13 MB)
z roku 2020 šest smluv se společností CID company s.r.o. a jednu se společností J & K Delivery Service s.r.o. (37.97 MB)

 

2/2020

Odpověď zveřejněna dne 5.4.2020

Jakým způsobem je v obci zajištěna požární voda?

V obci Tuchoměřice jsou dodávky požární vody řešeny formou veřejně přístupných hydrantů.

1/2020

Odpověď zveřejněna dne 27.1.2020

K Vašemu dotazu: ,,Přijde obci Tuchoměřice hospodárné poskytovat firmám zakázku financovanou z dotačních prostředků, za téměř 100 % ceny? Tuto veřejnou zakázku jsme nacenili a i od několika jiných firem víme, že se ani zdaleka nepřiblížily částce 1 200 000 Kč vč. DPH." uvádíme následující:

Tento dotaz nesplňuje parametry ZoS na v rámci tohoto zákona požadované informace, neboť se nejedná o informaci, nýbrž o hodnocení jednání obce. Přesto Vám odpověď poskytneme.

Obec, resp. její představitelé, jsou povinni spravovat jmění obce s péčí řádného hospodáře a dle jejich názoru tak činí. Odpověď na Váš dotaz je tedy, že obci to hospodárné přijde.

            

K V ašemu dotazu: ,,Můžete uvést z jakého konkrétního dotačního titulu je tato akce financovaná?", uvádíme následující:

Dotační titul je pojem, který se užívá pro finanční podporu z veřejných rozpočtů. Zde však šlo o podporu z financí mimo veřejný rozpočet – v rámci podpory poskytované Grantovým programem ŽIJEME ZDE SPOLEČNĚ, uskutečňovaným právnickou osobou - společností Letiště Praha, a. s.

11/2019

Odpověď zveřejněna dne 23.12.2019

k zakázce „Ošetření stromů a dosadba aleje“ Vám sdělujeme následující.

1. Specifikujte, v jakém směru bylo zadání na profilu zadavatele chybné.

Výběrové řízení bylo uveřejněno v chybném režimu (jiný druh výběrového řízení).  

2. Prosím o zaslání položkových rozpočtů obou firem. (965.17 kB)

 

10/2019

Odpověď zveřejněna dne 11.12.2019

 1. Z jakého důvodu bylo zrušeno první výběrové řízení ze dne 25. 9. 2019. Pokud byla chyba v zadávací dokumentaci, uveďte v jaké části.

Výběrové řízení „Ošetření stromů a dosadba v obci“ bylo zrušeno z důvodu chybného zadání na profil zadavatele (www.vhodne-uverejnení.cz). Pochybení v zadávací dokumentaci nebylo.  

2. Uveďte názvy oslovených firem a jejich nabídkové ceny.

Arbonet, s.r.o.                 nabídku nepodala

Janstrom s.r.o.                1.198.043,-Kč vč. DPH

BAOBAB - péče o zeleň s.r.o.         1.176.877,-Kč vč. DPH

3. Podle jakých kritérií byly osloveny tyto firmy.

Zadavatel oslovil společnosti na základě veřejně dostupných informací (internetové stránky), které nalezl.

 

9/2019

Odpověď zveřejněna dne 31.10.2019

Byla Vaše obec byla ke dni 9. května 2008 akcionářem společnosti Středočeská Plynárenská, a.s. (dnes innogy Energie, s.r.o.), se sídlem Praha 4, Novodvorská 803/82, PSČ 142 01 (dnes Limuzská 3135/12, Strašnice, 108 00 Praha 10), IČO: 601 93 158 (dále jen „Společnost“) z titulu vlastnictví akcií z jakékoli z emisí akcií emitovaných Společností (ISIN CZ0005078659 a 770950002269?

Máme za to, že obec v této době nebyla akcionářem společnosti Středočeská Plynárenská, a.s. (dnes innogy Energie, s.r.o.), se sídlem Praha 4, Novodvorská 803/82, PSČ 142 01 (dnes Limuzská 3135/12, Strašnice, 108 00 Praha 10), IČO: 601 93 158, nicméně s jistotou toto bohužel nejsme schopni dohledat. Obec Tuchoměřice nemá povinnost uchovávat dokumenty starší 10 let.

8/2019

Odpověď zveřejněna dne 19.9.2019

Dotaz na spolupráci s firmou Wiermarg, s.r.o. IČO 047 029 48 v oblasti dotačních projektů.

Obec s výše zmíněnou firmou nespolupracuje.

7/2019

Odpověď zveřejněna dne 15.7.2019

Žádost o zaslání účetního výkazu FIN 2-12M

Výkaz Fin 2-12M za rok 2019 sestaveného k 30. červnu 2019 je k dispozici na webových stránkách obce.

6/2019

Odpověď zveřejněna dne 12.7.2019

Odpověď na počet obecních pracovníků zaměstnaných Vaší obcí v pracovním poměru (administrativních pracovníků i pracovníků údržby) podle jednotlivých agend, kterým se věnují (např. sekretariát, matrika, účtárna, pokladna, podatelna, údržba obce...) - u pracovníků s částečným úvazkem prosím uveďte výši úvazku,
-    počtu uzavřených dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce a jejich předmětu.

6 osob na HPP na plný úvazek: účetní, asistentka, matrika, 3x uklízeč veřejného prostranství
1 osoba na HPP na zkrácený úvazek (30.hod týdně): matrika
4 osoby na DPP: uklízečka, uklízeč veřejného prostranství, šéfredaktor, distribuce zpravodaje I osoba na DPČ: korektura zpravodaje

5/2019

Odpověď zveřejněna dne 27.6.2019

1. Obec není vlastníkem všech součástí vodovodu na území obce Tuchoměřice, ale jeho drtivé části. Obec Tuchoměřice má vedenou majetkovou a provozní evidenci ve smyslu § 5 odst.1 a odst.2 zákona č. 274/2001 Sb.

2. Obec Tuchoměřice má uzavřenou smlouvu o provozování vodovodu a kanalizace ze společností 1. Vodohospodářská společnost, s.r.o. Obec Tuchoměřice má zřízen účet, na kterém jsou ukládány finanční prostředky za účelem obnovy vodovodu a kanalizace. Výpisy z tohoto účtu jsou k nahlédnutí na OÚ. Obec Tuchoměřice nenechala zpracovat právní rozbor posuzující právní odpovědnost členů orgánů obce v případě minulého zanedbání této povinnosti.

3. Pro potřeby požární ochrany a omezení dodávek vody je pro ulici U Kopečku určen hydrant 50.1256247N, 14.2760672E – 11 Ke kopanině. Zkoušky hydrantů neprobíhají – pracujeme na vytipování hydrantů pro PO, u kterých nechá obec provést revizní prohlídku.

4. Plán obnovy vodovodu a kanalizace je zpracován, byl schválen zastupitelstvem obce Tuchoměřice dne 29.5. 2019 usnesením č. 2/5/2019. V nejbližší době bude vyvěšen na webových stránkách obce.

5. Smlouva je k nahlédnutí na OÚ Tuchoměřice, v úředních dnech 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00.

6. Toto je obsaženo v zákaznické smlouvě, kterou uzavírá provozovatel z každým odběratelem (příloha odpovědi) a v reklamačním řádu: http://www.stredoceskavoda.cz/wp-content/uploads/2016/03/Reklamační-řád-platný-1.-VHS.pdf

7. Měření tlaku vody v ulici U Kopečku proběhlo několikrát v průběhu května a na počátku června. Výsledkem pak bylo zjištění poruchy – vadné šoupě v patě věžového vodojemu v Kněžívce.

8. Obec nenechala zpracovat právní analýzu posuzující případný nárok obyvatel a vlastníků nemovitostí na náhradu škod způsobených přerušením dodávky vody nebo nízkým tlakem vody.

9. Probíhá vypracování studie potřeby vody pro obec Tuchoměřice, která je v současné době v připomínkovém řízení. Dle vyjádření jednatele společnosti 1. Vodohospodářská s.r.o. přitéká vody do obce Tuchoměřice z odběrného místa Na Padesátníku dostatečné množství. Více upřesní zmiňovaná studie, na jejíž základě bude iniciováno jednání s PVK o uzavření smlouvy na dodávky vody. Obec Tuchoměřice uzavírá s investory smlouvy o spolupráci, kde ti přispívají obci na obnovu infrastruktury. Smlouvy i výše příspěvků je konzultována s právníky.

10. Počátek prací odhadujeme v průběhu let 2020–21. Lokalita  ulic U Kopečku a Ke Kovárně by měla být jako jedna z prvních na financování se podílí i developer stavící dům v ulici Ke Kovárně (v advokátní úschově máme pro tyto účely složeny finance v hodnotě 1,4 mil Kč). Necháváme si zpracovat plán oprav dle frekvence poruch potrubí, z kterého bude zřejmé kde začít a jakým směrem postupovat.  

 

4/2019

Odpověď zveřejněna dne 30.4.2019

1) Stav vodojemů (zemního i nadzemního) v obci Tuchoměřice a výsledky jejich revizních kontrol

 Kontrolní zpráva věžového vodojemu z r. 2017. Kontrolní zpráva zemního vodojemu bude součástí nyní zpracovávané studie vodovodu.

2) Je stávající vodovodní řad dostatečně dimenzován pro připojení plánovaných bytových domů v Kněžívce?

· Ne, není. Situaci upřesní studie.

3) Nezhorší připojení bytových domů už dnes špatný tlak vody v okolí?

· Ano. Více upřesní studie.

4) Je stávající kanalizační síť dostačující pro připojení plánovaných bytových domů v Kněžívce?

· Ano, stávající kanalizační síť je dostačující.

 

K bodu 1-4 se nám vyjádřil vedoucí provozu 1. vodohospodářské, která je smluvním provozovatelem naší vodovodní a kanalizační sítě.

 

5) Cena architektonických návrhů (soutěž) na plánovanou náves/školu?

· Cena návrhů, kterou obec zaplatila architektům:

Ø Projektil architekti s.r.o.– 50tis.

Ø A69 – 60,5tis.

Ø Qarta architektura s.r.o.– 50tis.

Ø In.Spira Group – 50tis.

· Cena zaplacená 3 hodnotitelům návrhů:

Ø 60tis. (3 x 20tis. – Ing.arch. Mejsnarová, Ing.arch. Gebrian a Ing.arch. Velíšek)

 

 

6) V jaké cenové relaci se projektová dokumentace na vítězný projekt pohybovala?

· Vítězná projektová dokumentace od společnosti Projektil je vyčíslena na 400.900 Kč:

Ø 50.000 Kč (Cena za návrh)

Ø 242.000 Kč (I. + II. Etapa 2x 121tis.)

Ø 60.500 Kč

Ø 48.400 Kč

7) Kteří zastupitelé jmenovitě odsouhlasili podepsání smlouvy se studiem Projektil?

· Návrh usnesení ze zasedání zastupitelstva ze dne 11.4.2018 zněl: ZO pověřuje vedení obce k jednání s vítězem směřujícím k uzavření smlouvy o dílo na jednotlivé projekční práce se zaměřením na školu a multifunkční budovu. Smlouva o dílo bude zahrnovat minimálně aktualizaci územního plánu soutěží řešeného území. Pro: 6, Proti: 3 (Rolc, Ernestová, Novák)

· Zápis ze zasedání zastupitelstva ze dne 6.6.2019, bod jednací č. 6 – projednání smlouvy o dílo, viz. příloha.

Ø První návrh: Pro:3 (Rolc, Ernestová, Novák), Proti: 4,

Zdržel se: 2

Ø Druhý návrh: Pro: 5, Proti: 1 (Rolc), Zdržel se: 3 (Růžička, Ernestová, Novák)

8) Plánuje stávající zastupitelstvo pokračovat v revitalizace návsi a využít tento projekt?

· Odpovídáme jako vedení obce, nikoli jako zastupitelstvo.

· Částečně ano. Týká se to především rozšíření MŠ a revitalizace veřejného prostoru

3/2019

Odpověď zveřejněna dne 27.3.2019

  1. Jakým způsobem obec Tuchoměřice použila finanční dar ve výši 120 000,- Kč, který obdržela na základě darovací smlouvy ze dne 12.04.2006 uzavřené se společností GO com a.s. (dříve GO com s.r.o.)? 

ad 1. Darovací smlouvu ze dne 12.4 již obec Tuchoměřice nemá k dispozici, dle skartačního řádu jsme povinni uchovávat smlouvy deset let.                                                                                 

  1. Jakým způsobem obec Tuchoměřice použila finanční dar ve výši 300 000,- Kč, který obdržela na základě darovací smlouvy ze dne 01.12.2010 uzavřené se společností GO com a.s.?
  2. S ohledem na skutečnost, že v hlavičce darovací smlouvy ze dne 23.05.2012 je jako dárce uvedena společnost GO parking s.r.o., ale pod uvedenou smlouvou je podepsána společnost GO com a.s., kdo byl faktickým dárcem částky ve výši 250 000,- Kč dle této smlouvy?

ad 3. Faktickým dárcem částky je společnost GO parking s.r.o.

  1. Bez ohledu na odpověď na otázku č. 4, jakým způsobem obec Tuchoměřice použila finanční dar ve výši 250 000,- Kč, který obdržela na základě darovací smlouvy ze dne 23.05.2012 uzavřené buď se společností GO com a.s. nebo se společností GO parking s.r.o.?
  2. Jakým způsobem obec Tuchoměřice použila finanční dar ve výši 400 000,- Kč, který obdržela na základě darovací smlouvy ze dne 04.10.2012 uzavřené se společností GO parking s.r.o.?
  3. Jakým způsobem obec Tuchoměřice použila finanční dar ve výši 1 000 000,- Kč, který obdržela na základě darovací smlouvy ze dne 11.01.2016 uzavřené se společností GO parking s.r.o.?

2/2019

Odpověď zveřejněna dne 28.2.2019

Poskytnutá odpověď na dotaz ke smluvním vztahům se společnostmi Go com s.r.o., Go com a.s., Go parking s.r.o., GO asset a.s.

1/2019

Odpověď zveřejněna dne 26.2.2019

Poskytnutá odpověď na žádost o zaslání komunikace s Magistrátem hlavního města Prahy ohledně dopravní situace v ulicích Horoměřická a Na krutci v Praze 6.

1/2018

Odpověď zveřejněna dne 28.3.2018

Poskytnutá odpověď k otázce dopravní situace a životního prostředí, infastruktury a novému centru obce

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
1
25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

GObec

GObec

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 165
TÝDEN: 1068
CELKEM: 990343

Aktuální teplota

24.6.2021 10:13

Aktuální teplota:

23 °C

Vlhkost:

98,4 %

Rosný bod:

22,8 °C

Kde nás najdete?